21 kwietnia 2011

torebeczka

Dosyć długo szukałam w sklepach plecionej torebki, nie znalazłam takiej jaka by mi się mogła spodobać. Do tej pory się uśmiecham do tej torebeczki, którą wam dziś pokazuje i do drugiej bardzo podobnej w beżowym kolorze. Wszystko dlatego, że przypomniałam sobie o nich po tylu latach. Siostra kupiła obie jak miałam może 5 lat, więc odeszły w zapomnienie. Są tak śliczne, że nie dbam nawet o to, że nie mogę tam zmieścić portfela, zwykłam kupować torby z zasadą - im większa, tym lepsza. Mam nadzieje, że jeszcze nie raz sobie przypomnę o jakimś cudownym starociu :)






spódnica - h&m
buty - prima moda
torebka - vintage
okulary - cubus





23 komentarze:

  1. Spódniczka i torebka SUPER !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka na prawdę ładniutka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka :)
    ładny, lekki, letni zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty takie tylko do tej stylizacji akurat na co dziń w nich nie chodzę raczej. haha.
    tutaj wyglądasz fantastycznie jak jakaś gwiazda filmu lat 20 dla mnie bomba.
    Karolina
    www.plastic-gun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torebeczka:) Zestaw jak najbardziej dobrany, a propo obrazu marylin monroe też przymierzam się do kupna;p hehe Pozdrawiam /zakupoweszalenstwa/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna spódniczka;)
    i fajne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁADNA SPÓDNICA I TOREBKA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I torebka i spódnica bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica stanowczo cudna! piękny motyw, krój, ładnie się układa. Zacna torebka :)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny outfit! Szczególnie spóniczka! Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny outfit! Szczególnie spóniczka! Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :) spódniczka jest śliczna
    oczywiście dodaję do obserwowanych (i liczę na to samo)
    mój blog:
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna torebka i cudna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. całość świetna a torebka zachwyca:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post :)
    If you like my blog, follow me. I' ll follow you too :D.
    Alla moda e con stile

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna! a jakie włosy!jak uzyskałaś taki efekt?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. po umyciu włosów dziele je na trzy części i upinam. Susze zaczynając od góry i żeby mi nie przeszkadzały zakręcam kilka wałków i jak rozpuszczam już takie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie, podoba mi się Twoj blog :)

    obserwuje

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna spódnica i wszystko mi się podoba.
    Fantastyczny blog i dodaje go do obserwowanych.
    Pozdrawiam ;*
    http://kasisa15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. włosy cuuudowne :) uwielbiam Twojego bloga, tak przyjemnie się ogląda Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń