2 czerwca 2011

pokój

Dzisiaj zasypie was mnóstwem zdjęć :) Tym razem nie mam zbyt wiele do powiedzenia na temat swojego ubioru. Taki leni zestaw bardzo mi pasuje na takie upały jak ostatnio. 
Kilka osób prosiło kiedyś o zdjęcia mojego pokoju. Przepraszam, że dopiero teraz je wstawiam, ale jakoś nie mogłam się zebrać. Wciąż poszukuje pasującej narzuty na łóżko, prawdopodobnie będę musiała ją uszyć bo ciężko coś znaleźć na rozmiar tego łóżka. Marzy mi się jeszcze wielkie lustro w złotej zdobnej ramie nad łóżkiem powieszone poziomo. Mam nadzieje, że się wam podoba :)









bluzka - h&m
szorty - diy
torebka - vintage
okulary - h&m
buty - ccc

























27 komentarzy:

  1. masz przepiękny pokoj! zazdroszczę! mój jest bardzo malutki i nic w nim się nie mieści, no ale dobrze, że własny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie przerobiłaś te spodenki!
    I pokój jaki cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajne duze lozko :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim szybciutkim konkursie, do wygrania perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny masz ten pokój :) Połączenie klimatów eklektycznych w nowoczesnymi :) Super :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę krzeseł, są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi się Twoje spodenki podobają! Sama bym sobie takie zrobiła gdybym tylko miała cierpliwość do nabijania ćwieków i jakiekolwiek zdolności prócz psucia wszystkiego czego się dotknę ;) Okulary i torebka również przykuły moją uwagę ;)

    P.S Super kolor na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowny pokój <3
    zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. masz przepiękny pokój!! zawsze taki mi się marzył...

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba się :) a szczególnie ta ciekawie zdobiona kieszonka i stylowy pokój ;) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnym akcentem tutaj są okulary i ćwieki :)
    A jeśli to twój pokój , to zazdroszczę :)


    Fajny blog - poobserwujemy się nawzajem ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny masz pokój, miałam kiedyś taka toaletkę, ale niestety zakończyła już swój żywot...

    OdpowiedzUsuń
  13. takie spodenki miała PaniEkscelencja ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, fajnego masz bloga, poobserwuję sobie ;)
    a pokój świetny! nie taki zwykły, te wszystkie ozdoby nadają mu fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz na prawdę genialny pokój!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie książki? magda z lu

    OdpowiedzUsuń
  17. no jak to gdzie? w szufladach i szafkach.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale sliczny pokój! ;) czyzby perfumy z FM?

    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam kilka zapachów z fm, bardzo je lubię :)

      Usuń
  19. własnie zastanawiam się za zakupem kilku, mam nadzieję że będa podobne do oryginalnych perfum. Czyli polecasz tą firme? ;)

    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej! Ja niezmiennie używam nr 183, czyli Black xs for her i są świetne. Mój chłopak ma z z fm 1 milion i też są takie oryginały. Z fm mogę też polecić cienie i tusz do rzęs. Eyeliner wydawał mi się genialny, ale zamówiłam sobie drugi raz i już nie był taki dobry, więc zastanawiam się czy kupować kolejny.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź ;) życzę miłej niedzieli ;d

    Monika

    OdpowiedzUsuń