20 listopada 2012

Wild cat

Cały zestaw to tak zwany zwyklak. Taki strój jest najlepszy kiedy zależy nam na całkowitej wygodzie. Tunika z gepardem wisi w mojej szafie od kilku lat i wciąż jest taką rzeczą, która mnie ratuje kiedy pojawia się problem "nie mam co na siebie włożyć" a bardzo mi się spieszy. Przyznam się Wam, że pisanie notek nie jest moją najmocniejszą stroną. Mam nadzieje, że nie macie mi za złe takich krótkich wpisów :)









zdjęcia by Ola (styloly.blogspot.com)

kurtka: oasap | tunika: reserved | torebka: oasap | spodnie: lee | buty: stradivarius


24 komentarze:

  1. Świetnie to razem wygląda! Ahh, uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty ♥

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz :) Masz ciekawy kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie zestawy najbardziej lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka z nitami przyciąga uwagę, jest piękna.
    ***
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie taki ubiór do Ciebie pasuje:) Może powinnam sobie zacząć robić zdjęcia na takim tle:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam pisać , że bardzo ci to pasuje :D

      podoba mi się;) świetnie wyglądasz ;)

      Usuń
  7. hmm stylizacja spoko:D
    Ostra a tło hi hi pasuje;p

    OdpowiedzUsuń
  8. przeciez jest juz za zimno na ramoneske ;/;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział, że ja dzisiaj robiłam te zdjęcia? ;p

      Usuń
  9. super zestaw :) świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so pretty :)

    xx
    Giveaway on my blog!
    http://www.eugenemarseille.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka z dzikim kotem- lubię to! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna bluzeczka ! jesteś piękna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń