20 lutego 2013

Incognito

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam swój, można powiedzieć, codzienny uniform. Przy obecnej pogodzie jest to bardzo praktyczny zestaw. W zależności od pogody zakładam dłuższe rękawiczki lub zostawiam kapelusz w domu. Być może nie wiecie, ale mam słabość do takich nakryć głowy, ostatnio moja mała kolekcja powiększyła się o ten, który widzicie na zdjęciach. 
Przepraszam Was, że tak rzadko pojawiają się teraz zdjęcia robione na dworze. Z jednej strony jest to brak czasu i początek nowego semestru, który niestety nie będzie taki "luźny" jak poprzedni. Z drugiej strony, na zewnątrz jest tak szaro, że szkoda wychodzić z aparatem. Mam nadzieje, że będzie coraz lepiej i ruszę z nowymi pomysłami :)








płaszcz: romwe | torba: H&M | kozaki: Stradivarius | kapelusz: H&M

38 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Uwielbiam Twoje rękawiczki!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje włosy <3. Bardzo ładny kolor rajtuz :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze kiedy odwiedzam Twojego bloga, zastanawiam się dlaczego przypominasz mi Daenerys Targaryen z Gry o Tron ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecie zdjęcie od góry-fotograf miał refleks i wyszło mu prześliczne;kokieteryjne zdjęcie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś piękna :) Twoje włosy cudownie wyglądają na tych zdjęciach<3 w dodatku ten płaszczyk jest po prostu piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Such amazing Hat and gloves !!! Stunning outfit dear :-)I’ll love if you come to see my new Post :-) I have a new haircut !!! Kiss from Italy !
    EIDESIGN GLAMOUR
    EIDESIGN GLAMOUR facebook fun page

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja ;D Bardzo dobrze wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk na pierwszym miejscu:) Zaraz po nim lajkuję kapelusz:)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedz mi,czy te granatowe botki co masz z czasnabuty są wygodne?I przede wszystkim,czy ten zamsz jest trwały i nie ściera się zbyt szybko?Wyglądają na bardzo ładne,ale czy faktycznie takie są?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są bardzo wygodne. Obcas jest bardzo wysoki, ale platforma jest na tyle duża, że nie odczuwa się tego. U mnie zamsz póki co się nie starł, jedynie fleki poszły już raz do wymiany ;)

      Usuń
  10. So gorgeous! Love it!

    xoxo,
    Couns

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Ten płaszczyk jest przepiękny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kapelusz i rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U look very very beautiful;)))

    xoxo Iren
    Visit my blog:
    Living In A Kitten's World

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądasz :)
    ps. ładne kreski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. a skąd są rękawiczki? bo marzą mi się takie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczki są z F&F. Kupiłam je jakoś dwa lata temu i wciąż są ulubione :)

      Usuń
  16. świetny look! zakochałam się w płaszczu i rękawiczkach *.*
    zapraszam do siebie :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś fajną dziewczyną, ale bordowy to zdecydowanie nie kolor dla blondynek, ponieważ bardzo postarza Cię ten kolor. Taka rada:)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjnie wyglądasz;)pięknie Ci w kapeluszu

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyglądasz ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszcz jest świetny a całość rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kapelusz, chyba się na taki skusze :))) Elegancko i z klasa jak zawsze, masz świetny styl! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Praktyczna stylizacja i piękna w swojej prostocie ;)
    Świetny blog, z przyjemnościa obserwuje! Lublinianki łączmy się ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy torba jest dostępna jeszcze w lubelskich sklepach?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Już dawno ją kupiłam, więc wydaje mi się, że w Lublinie już jej nie ma... Poszukaj na allegro :)

      Usuń
  24. Uwielbiam te kozaczki :) Zapraszam do mnie !Dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygladasz bosko, z klasą, piekny kapelusz, pasuje Ci bardzo, piekne rękawiczki i kozaki.

    OdpowiedzUsuń