29 października 2013

Heart

Niby jestem już dużą dziewczynką a wciąż oczy mi się świecą na widok uroczych ubranek. Może to dlatego tak bardzo lubię zaglądać na dział dziecięcy w sklepach ;) Dałam się ponieść swojej dziecinnej stronie i teraz z radością noszę ten sweterek (mówiłam o nim ostatnio w filmiku nakręconym z Martyną). Urzekło mnie to połączenie pastelowych kolorów i duże serducho na przedzie. Bardzo ciepło mi się kojarzy. Żaby jednak nie wyjść na dzieciucha, połączyłam go z boyfriendami, które goszczą w mojej szafie już od dawna. Do tego czarne dodatki, asymetryczne szpilki (moje ulubione na cieplejsze dni), mała torebka i kocie okulary.Zdecydowałam się na biżuterię w kolorze złota z kolorowymi elementami, czyli naszyjnik upolowany na promocji w river island, znany Wam dobrze zegarek z asos i drobne bransoletki kupione w Dubaju. 








sweterek: szafomania | spodnie: mango | torebka: oasap | zegarek: asos (podobne znajdziecie TU) | szpilki: strafivarius (podobne znajdziecie TU)

23 komentarze:

  1. ja nie odważyłabym się połączyć szpilek i tak słodkiej góry ... ale podoba mi się to :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boyfriendy to moje ulubione spodnie w szafie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie śliczny ten sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle super,stylowo ale jednocześnie ze smakiem i skromnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielska uroda :)
    Bardzo mi się podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak wyszłaś na dzieciucha... ale jakiego słodkiego :D Pięknie Aniu. Jak zawsze pięknie!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw i cudne szpileczki <3 Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw :) urzekły mnie buty w 100% :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądasz, piękny sweterek kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ci ładnie w takich żywych kolorach! Też uwielbiam zaglądac na dział dziecięcy i oglądać przeróżne słodkie ubranka.. :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodziutki ten sweterek :) ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Okulary są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz, a bucki są rewelacyjne.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz w tym koralowym sweterku ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie i buty - cudowne! :) Ładnie to ze sobą połączyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. totalne bezguście;) kasuj tego bloga, bo nikt i tak się na Tobie nie wzoruje nudziaro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że Ci się nie podoba! Wybacz, już kasuje bloga żeby nie naruszać Twojego poczucia estetyki.

      Wypowiadasz się za wszystkich ludzi... Seriously? :v

      Usuń